Open training

Taaltrainingen

Engels voor de hospitality branche

<< Terug naar overzicht Open trainingen
Be my guest



Het communiceren met Engelstalige klanten vindt niet iedereen even gemakkelijk. Hoe ontvangt u gasten, hoe beantwoordt u vragen, hoe geeft u informatie over de menukaart? Deze aspecten worden in de training Engels voor de hospitality branche behandeld. Hierdoor kunt u klanten in het Engels correct te woord staan.

Resultaat

U krijgt in de 2-daagse training inzicht in de Engelse taal die nodig is om u correct en klantgericht te kunnen uitdrukken in uw werk.

Voor wie is deze training?

De training Engels voor de hospitality branche 'Be my guest' is speciaal bedoeld voor medewerkers die werkzaam zijn in de bediening bij conferentie-/vergadercentra en conferentiehotels.

Inhoud

  • gasten begroeten en ontvangen;
  • informatie kunnen geven m.b.t. garderobe, toiletvoorziening, etenstijden, zalen, etc.;
  • vragen van gasten begrijpen (over de menukaart en over praktische zaken);
  • informatie geven over buffetvormen;
  • informatie geven over gerechten op de menukaart;
  • advies geven over wijnen, likeuren, etc.;
  • informeren naar (dieet)wensen van de gast;
  • zeggen dat iets er niet meer is en een suggestie kunnen doen;
  • vriendelijk en adequaat op een klacht reageren;
  • excuses aanbieden;
  • vragen of het eten gesmaakt heeft;
  • gasten bedanken;
  • afscheid nemen van gasten.

Past deze training bij mij?

Deze training past bij u als u:
  • werkzaam bent in een hotel of conferentiecentrum waar regelmatig Engelse gasten verblijven
  • wilt leren hoe u uw gasten correct te woord kunt staan
  • wilt weten hoe u vragen kunt beantwoorden
  • uitleg wilt kunnen geven over de menukaart en de wijnkaart

Wat kost het?

De training kost € 698,- per persoon, btw is niet verschuldigd. Het totaalbedrag is inclusief alle bijkomende kosten zoals administratiekosten, verblijfskosten en kosten voor materiaal. Alleen eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen. Onze trainingslocaties zijn echter prima per openbaar vervoer bereikbaar. Een goed en duurzaam alternatief.

Duur van deze training

2 dagen van 9.15 uur tot 16.00 uur.

Training incompany

Heeft u drie of meer collega's die deze training ook willen volgen? Organiseer deze training dan incompany. Een incompany training is een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie.

Wij praten graag met u verder over de mogelijkheden tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Bel ons om een afspraak te maken. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 030 - 20 40 245.
Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

J. Rodenhuis - Landgoed De horst
Prima om de praktijk te kunnen oefenen op het gebied van je werk waar je veel mee te maken krijgt.
Margo van der Heijden - Conferentiehotel Kapellerput
Ik heb het als positief ervaren om zo met elkaar iets te leren over dingen die we geregeld tegenkomen.

Beoordeling "Engels voor de hospitality branche"

(4.8)
Gebaseerd op 2 beoordelingen.

Prijs: € 698,- (all-in)

Ik heb een vraag

Bel 030 - 20 40 245 voor meer informatie of stel uw vraag hieronder.
Naam
Organisatie
E-mail
Telefoon
© 2017 NIOW De Taal- en tekstexperts - De Dreef 21 3706 BR Zeist - Postbus 78 3700 AB Zeist - T 030 20 40 245