Resultaat
Wervende teksten schrijven die de lezer tot actie laten overgaan
Locatie
Diverse locaties
Duur
1 dag van 9.15 uur tot 16.00 uur.
Prijs
€ 695,-
De training is interactief en gericht op de praktijk. Praktische handreikingen en schrijfoefeningen wisselen elkaar af. Waar mogelijk gebruiken we teksten uit de werkpraktijk als oefenmateriaal, zodat je direct kunt toepassen wat er in de training aan bod komt.
Ter voorbereiding op de training vul je een vragenlijst in en stuur je enkele teksten in die je onlangs hebt geschreven. De trainer krijgt zo een duidelijk beeld van de werksituatie en leerdoelen van jou en de andere de deelnemers en stemt het programma daarop af.
Bij deze training hoort een lesboek. Verder ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal. Reken op een studiebelasting van 8 uur. Training geven we graag in kleinere groepen, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Daarom zit je met maximaal 11 anderen in een groep.
Na afloop van de training ben je in staat om overtuigende commerciële teksten te schrijven, die de aandacht van de lezer trekken en aanzetten tot actie.
Na afloop van de training stuur je een nieuw geschreven commerciële tekst in naar de trainer. Hierop ontvang je per e-mail persoonlijke, schriftelijke feedback. Onze ervaring leert dat deze persoonlijke feedbackronde een grote bijdrage levert aan het individuele leerrendement.
Aan het einde van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.