Resultaat
Vlot en vriendelijk chatten met klanten
Locatie
Diverse locaties
Duur
1 dag van 9.15 uur tot 16.00 uur.
Prijs
€ 640,-
Een groeiend deel van het klantcontact verloopt tegenwoordig via chat. In deze training leer je effectief en efficiënt te chatten en krijg je handreikingen over hoe je een boze of geïrriteerde klant goed te woord kunt staan.
Chat is een informeel en snel medium. Het is makkelijk om dan een kort antwoord in te typen, maar voordat je het weet is de verkeerde vraag beantwoord of de toon niet goed. Toch is klantgericht chatten niet moeilijk. Het gaat erom dat je weet hoe klanten zich gedragen en dat je vervolgens de juiste technieken inzet. Met als resultaat een tevreden klant. Hoe je dat doet, leer je in deze praktische training.
Ter voorbereiding op de training beantwoord je een aantal vragen en stuur je voorbeelden in van chats die je gevoerd hebt. De trainer krijgt zo een duidelijk beeld van je werksituatie en de leerdoelen die je hebt. We stemmen het programma daarop af.
Bij deze training ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal. Reken op een studiebelasting van 8 uur. Training geven we graag in kleinere groepen, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Daarom zit je met maximaal 11 anderen in een groep.
Na afloop van de training voer je vlot en klantvriendelijk elk soort chatgesprek met klanten en weet je een klacht om te buigen naar een tevreden klant.
Een praktische training van een dag met ruimte voor je eigen situaties. Op een leuke en toegankelijke manier ontwikkel je inzicht in klantvriendelijk chatten en leer je door te doen. Handige tips en oefeningen wisselen elkaar af. Wij zorgen voor de lunch tijdens deze dag.
Na afloop van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.