Resultaat
Vlot en vriendelijk chatten met klanten
Locatie
Diverse locaties
Duur
9 uur individuele training (verlenging mogelijk in overleg)
Prijs
€ 2.250,-
In deze individuele training Klantgericht chatten en appen krijg je 9 uur 1-op-1 training, verdeeld over 3 bijeenkomsten van 3 uur. Jij bepaalt wanneer de training start en wanneer de volgende les plaatsvindt. Ook de locatie is geheel naar eigen keus in te vullen: bij jou op kantoor of op een externe locatie*. Een andere les-indeling is bespreekbaar, net als extra lesuren.
Dus ben je helpdeskmedewerker, werk je in customer care of op een servicedesk? En wil je klantgericht, vlot en vriendelijk kunnen communiceren via WhatsApp of andere chatbots? Dan is deze training wat voor jou!
Deze experttraining is eigenlijk een masterclass speciaal op maat voor jou. Je persoonlijke schrijfcoach is een door de wol geverfde tekstschrijver die je helpt met jouw schrijfvragen. Je trainer is een vat vol tips en adviezen uit de praktijk. De beste woorden vinden om met een klacht om te gaan of een klant gerust te stellen? Kort en bondig dingen uitleggen in een chatbericht? Je draait er na deze persoonlijke schrijfcoaching je hand niet meer voor om.
*Aan een externe locatie kunnen extra kosten zijn verbonden.
Met een intakegesprek bepalen we samen met jou wat je concrete leerbehoeften en doelstellingen zijn wat betreft klantgericht chatten en appen. Wat vind je moeilijk, wat wil je leren, waarmee kunnen we je helpen? Je stemt de bijeenkomsten op basis van de intake helemaal af op jouw leerdoelen en werkpraktijk.
Het programma van deze persoonlijke schrijfcoaching staat dus niet vooraf vast: jij bepaalt zelf wat je wilt leren. Kun je goed beginnen, maar vind je doorvragen lastig? Dan ga je het daar over hebben. Merk je dat je geraakt wordt door boze berichten? Samen met de trainer werk je aan een klantgericht aanpak waar jij je goed bij voelt. Zijn je berichten te kort – of te lang? Jouw schrijfcoach helpt je met kort en bondig communiceren met de juiste toon.
Je geeft aandacht aan vaardigheden en onderwerpen die jij belangrijk vindt als je schrijft voor je werk. Bij de training gebruiken we zoveel mogelijk jouw eigen chats en berichten als oefenmateriaal.
Ja zeker! In de training leer je ook AI als hulpmiddel in te zetten bij het schrijven. Copilot en ChatGPT kunnen je goed helpen om bronnen samen te vatten, de structuur van je tekst te verbeteren of taalfouten te vinden. Ook voor inspiratie voor vlot en klantvriendelijk chatten en tips om klachten te behandelen kun je bij deze programma’s terecht.
Heb je op je werk al toegang tot Chat GPT, Copilot of een andere AI-tool? Dan heb je daar vast wel eens een chatgesprek ingevoerd om te controleren op klantvriendelijkheid en efficiëntie. In dat geval is het wel handig als je de output van de AI-bot kunt beoordelen op de criteria voor een klantgericht en behulpzaam chat- of appbericht. En wat is nou een eigenlijk een goede prompt, die zorgt voor een correcte en positieve tekst voor in de chat of Whatsapp? Dat – en meer – leer je in de individuele training Klantgericht chatten en appen.
Bij de experttraining Klantgericht chatten en appen mag je zelf een passend lesboek uitzoeken tot een bedrag van €35. Verder ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal.
Na afloop van de training voer je vlot en klantvriendelijk elk soort chatgesprek met klanten en weet je een klacht om te buigen naar een tevreden klant.
Voortaan kun jij:
Na afloop van je individuele training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.