Onze aanpak 

De training Engels voor de hospitality branche 'Be my guest' is speciaal bedoeld voor medewerkers die werkzaam zijn in de bediening hotels en restaurants.

 

Er wordt tijdens de training veel geoefend en je krijgt ondersteunende theorie aangeboden. Hoe ontvang je gasten, hoe beantwoord je vragen, hoe geef je informatie over de menukaart? Deze aspecten worden in de training Engels voor de hospitality branche behandeld.

 

Resultaat

Je kunt klanten vriendelijk en in correct Engels correct te woord staan. Je kunt informatie geven over de menukaart, vragen beantwoorden, bedanken en afscheid nemen.

 

Programmaonderdelen

  • Gasten begroeten en ontvangen;
  • Informatie geven over garderobe, toiletvoorziening, etenstijden, zalen, etc.;
  • Vragen van gasten begrijpen en beantwoorden (over de menukaart en over praktische zaken);
  • Informatie geven over buffetvormen;
  • Informatie geven over gerechten op de menukaart;
  • Advies geven over wijnen, likeuren, etc.;
  • Informeren naar (dieet)wensen van de gast;
  • Zeggen dat iets er niet meer is en een suggestie doen;
  • Vriendelijk en adequaat op een klacht reageren;
  • Vragen of het eten gesmaakt heeft;
  • Gasten bedanken;
  • Afscheid nemen van gasten.

Praktische zaken

Bij deze training ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal. Reken op een studiebelasting van 16 uur. Training geven we graag in kleinere groepen, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Daarom zit je met maximaal 11 anderen in een groep.

 

Na afloop van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.

Deze training kunnen we ook incompany organiseren
Incompany taaltrainingen
Je kunt deze training ook individueel volgen
Individuele taaltrainingen

Laat taal het werk voor je doen
Professionaliseer je taal- en schrijfvaardigheid