Onze aanpak

De training bestaat uit 2 dagdelen. In de tussenperiode kun je je nieuwe kennis in de praktijk oefenen. Je krijgt eerst kort theorie aangeboden en daarna ga je zelf aan de slag. Met behulp van telefoonapparatuur ga je met andere deelnemers en de trainer zakelijke telefoongesprekken oefenen. In de ene oefening ben je de beller en in een andere oefening beantwoord je de telefoon. Je krijgt van de trainer feedback op taalgebruik en woordkeuze. 

 

Resultaat

Je gaat met meer zelfvertrouwen een telefoongesprek in het Engels aan. Je bent op de hoogte van de richtlijnen om op correcte wijze een telefoongesprek te voeren.

 

Praktische zaken

Bij deze training ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal. Reken op een studiebelasting van 8 uur. Training geven we graag in kleinere groepen, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Daarom zit je met maximaal 11 anderen in een groep.

 

Programmaonderdelen

  • Aannemen van de telefoon
  • Doorverbinden van een gesprek
  • Boodschap aannemen, hoe doe je dit beleefd
  • Gesprek afsluiten, standaardzinnen
  • Buitenlandse telefoongewoonten
  • Veelvoorkomende telefoontermen verzamelen
  • Oefenen met telefoonapparatuur
  • Feedback van de trainer
  • Persoonlijke checklist opstellen

Na afloop van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.

Deze training kunnen we ook incompany organiseren
Incompany taaltrainingen
Je kunt deze training ook 1-op-1 volgen
Individuele taaltrainingen

Laat taal het werk voor je doen
Professionaliseer je taal- en schrijfvaardigheid