Resultaat
Met meer zelfvertrouwen in het Duits telefoneren
Locatie
Diverse locaties
Duur
2 ochtenden van 9.15 uur tot 12.15 uur.
Prijs
€ 625,-
De training is bedoeld voor telefonisten, receptionisten, officemanagers en medewerkers die regelmatig korte telefoongesprekken in het Duits moeten voeren en die het moeilijk vinden om de beller in het Duits te woord te staan. Je krijgt eerst theorie aangeboden en daarna ga je zelf aan de slag. Met behulp van telefoonapparatuur ga je met andere deelnemers en de trainer oefenen met zakelijke telefoongesprekken. Je krijgt feedback op taalgebruik en woordkeuze.
De training wordt gegeven op B1-niveau (volgens de Europese taalniveaus). Voorafgaand aan de training vindt er een intakegeprek plaats om je niveau van de Duitse taal vast te stellen.
Je kunt klantvriendelijk de telefoon in het Duits beantwoorden en een boodschap aannemen. Je hebt inzicht in beleefdheidsvormen en belangrijke grammatica die je nodig hebt voor het telefoneren.
Bij deze training ga je aan de slag met oefeningen in een online leerportaal. Reken op een studiebelasting van 8 uur. Training geven we graag in kleinere groepen, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Daarom zit je met maximaal 11 anderen in een groep.
Na afloop van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.